2shnam

2shnam

هرکه رسید،دشنامم داد!گویی تمام دیوارهای کوتاه دنیا دور من کشیده شده
2shnam

2shnam

هرکه رسید،دشنامم داد!گویی تمام دیوارهای کوتاه دنیا دور من کشیده شده

خودت را بشناس...

سلام دوستان خوبم قبلا درمورد مثبت اندیشی با هم حرف زدیم ولی بنظرم باید بیشتر بهش بپردازیم. 

در آمریکا،مثبت اندیشی از فرقه ی مسیحی به نام علم مسیح(christian science) زاده شد.برای پرهیز از واژه مسیح،تا افراد بیشتری را بفریبد،آنان به تدریج آن برچسب قدیمی را کنار گذاشتند و شروع کردند به صحبت کردن درباره فلسفه مثبت اندیشی. 

مرد جوانی با خانم مسنی در جاده ملاقات کرد.پیرزن پرسید:"چه بر سر پدرت آمده؟دیگر به جلسات هفتگی دانشمندان مسیحی نمی آید،و او مسن ترین عضو ماست،تقریبا پایه گذار انجمن است." 

مرد جوان گفت:"او بیمار است و بسیار ضعف دارد." 

زن خندید و گفت:"این فقط فکر اوست و نه چیز دیگر.او فکر می کند که بیمار است ،بیمار نیست.او فکر می کند که ضعیف است،ضعیف نیست.زندگی از فکار تشکیل شده است.هر طور که فکر کنی ،همانطور خواهی شد!فقط به او بگو که آرمان خودش را که به ما آموزش میداد از یاد نبرد.به او بگو که به سلامت بیندیشد و فکر کند که سرشار از قدرت است." 

مرد جوان گفت:"من پیام شما را به او خواهم داد." 

پس از هشت یا ده روز،بار دیگر مرد جوان با آن زن ملاقات کرد و زن پرسید:"چه شد؟آیا پیام مرا نرساندی؟زیرا او هنوز هم به جلسات نمی آید." 

پسر گفت:"من پیام شما را دادم،ولی او اینک فکر می کند که مرده است.و نه تنها او فکر میکند که مرده است،تمام همسایگان و فامیل و حتی من نیز همین فکر را می کنیم.و او دیگر با ما زندگی نمی کند،او به قبرستان رفته است! 

 

علم مسیحی راهی سطحی است.شاید به برخی چیزها کمک کند،به ویژه آن چیزهایی که توسط افکار ایجاد شده را می توان تغییر داد.ولی تمامی زندگی تو توسط افکار خلق نشده است... 

منتظر نظراتتون هستم 

نظرات 11 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 17:42 http://www.darvazeye-behesht.persianblog.ir

آره مسیحیت خودشم دینی سطحی و بی ریشه است.مسیحیت بعد از عیسی رو میگم ها..مسیحیت پولس رو میگم... .که کلا تحریف شده و پر از چرت و پرته.اصلا هم با عقل جور در نمیادو خودش هی خودشو نقض میکنه.
+قبلا هم وب من اومدی وحیدجان؟

ممنون از نظرت دوست من
اولین بار بود که بهت سر زدم عزیزم

زهرا شنبه 14 دی 1392 ساعت 09:12 http://چرخ در رویا

سلام... وبتون جالبه... با چه اسمی لینکتون کنم؟

mamnoon azizam .2shnam

سحر جمعه 13 دی 1392 ساعت 12:06 http://elahehm.persianblog.ir

چون نخوندی خسته شدم باشه امیدوارم توی جست و جوی فرای دینت دوباره به جای اول و پله اول نرسی و بتونی پیدا کنی همونی و که باید دیگه حرفی ندارم به وبلاگت ماهی یک بار سر میزنم ببینم توی جستجوهات به کجا رسیدی ولی اینو بدون نباید نظرت رو به من تحمیل کنی همون طور که من نکردم و خواستم خودت بری پیدا کنی ذهن بازی داری و میتونی به خوبی ازش استفاده کنی برات آرزوی بهترینها رو دارم

من هم امیدوارم تلنگری بهت زده باشم...
قرآن میگوید:خدا به تک تک کارها و فکر های ما آگاه است.از خدا بترسید و کارهای نیک انجام دهید.
خدا میدونه ما چیکار می خوایم بکنیم ،میدونه فردای ما چی میخواد بشه ،میدونه ما به جهنم میریم یا به بهشت...
پس اینهمه سختی برای چیه این زندگی مشقت بار و پر از درد برای چیه؟بهتر نبود این فیلم سینمایی رو که از آخرش باخبره و میدونه قراره چی بشه ،تموم بشه.
اگر من این حرف قرآن رو قبول کنم،باید به زندگیم پایان بدم چون هر تلاشی که بکنم اون میدونه من به کجا خواهم رفت و این زندگی دست خودم نیست.
گر به تقدیر و قدر داری یقین
بیش از این خود را مکن خوار و ذلیل
تیغ خشمت را بکش بر شاهرگ
تا به تقدیرت رسی ای تشنه لب

دیگه حرفی ندارم چون خیلی از حرفارو نمیتونم اینجا بزنم...اگه بخوای میتونم شمارمو برات بذارم.

سحر جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:56 http://elahehm.persianblog.ir

ببین چرا یک مسیحی که زندگی آزاد و بی قید وبند داره میاد دین اسلام رو انتخاب میکنه ؟ یک عالمه سواله که حتی جا نمیشه بنویسم مگه تشنه دونستن نیستی خوب برو پیدا کن من خودم در مورد سه یا چهار دین مطالعه مختصری داشتم ولی بازم دین خودم رو قبول داشتم چون به نظرم بهترین بود برو و بهترین رو پیدا کن و از همون خدایی که قبول داری کمک بخواه.

سحر جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:49 http://elahehm.persianblog.ir

داری اشتباه میکنی من به دین اعتقاد دارم چون جواب گرفتم از خدا از ائمه این محاله که دین زاییده ی فکر انسان باشه حتی عرب جاهلی هم وقتی گفته های خدا در قرآن و شنید به این یقین رسید که دین اسلام درسته چون قرآن با اون لفظ بی نظیر به دست پیامبر خدا که سواد نداشت نازل کرد تا بر همه مشخص بشه که قرآن نوشته بشر نیست و خودش داخل قرآن گفته ما راه درست را به شما نشان میدهیم گروهی که ایمان آورد راه را انتخاب میکند وحتی خود خدا میگه ما هر که را بخواهیم هدایت کرده وهر که را نخواهیم او را کور و کر و لال میکنیم و به نظر من این شامل کسیه که خدا رو قبول نداشته باشه و بعد پیامبر اسلام و آل بیتش حتی قطعه ای از کشتی نوح پیدا شده که ترجمه خطوط نوشته شده بر آن نام پنج تن بوده پس این نشون میده که خدا خودش اینگونه خواسته خدا ناقص نیست ولی ما ناقصیم و خیلی چیزها در ذهن ما انسانها نمیگنجه پس خدا باید طوری به ما بفهمونه تازه خدا برای بشر به اندازه ی درکش دین نازل میکرده و از زمان پیامبر تا به حال انسان پسرفت نکرده که رشد هم کرده پس خداوند بهترین دین و کاملترینش را فرستاده من ناراحتم از اینکه جوونی مثل تو دین قبول نداره البته شاید تقصیر خ
داری اشتباه میکنی من به دین اعتقاد دارم چون جواب گرفتم از خدا از ائمه این محاله که دین زاییده ی فکر انسان باشه حتی عرب جاهلی هم وقتی گفته های خدا در قرآن و شنید به این یقین رسید که دین اسلام درسته چون قرآن با اون لفظ بی نظیر به دست پیامبر خدا که سواد نداشت نازل کرد تا بر همه مشخص بشه که قرآن نوشته بشر نیست و خودش داخل قرآن گفته ما راه درست را به شما نشان میدهیم گروهی که ایمان آورد راه را انتخاب میکند وحتی خود خدا میگه ما هر که را بخواهیم هدایت کرده وهر که را نخواهیم او را کور و کر و لال میکنیم و به نظر من این شامل کسیه که خدا رو قبول نداشته باشه و بعد پیامبر اسلام و آل بیتش حتی قطعه ای از کشتی نوح پیدا شده که ترجمه خطوط نوشته شده بر آن نام پنج تن بوده پس این نشون میده که خدا خودش اینگونه خواسته خدا ناقص نیست ولی ما ناقصیم و خیلی چیزها در ذهن ما انسانها نمیگنجه پس خدا باید طوری به ما بفهمونه تازه خدا برای بشر به اندازه ی درکش دین نازل میکرده و از زمان پیامبر تا به حال انسان پسرفت نکرده که رشد هم کرده پس خداوند بهترین دین و کاملترینش را فرستاده من ناراحتم از اینکه جوونی مثل تو دین قبول نداره البته شاید تقصیر خودمون باشه چون با کارهای زشتمون جوونا از دین زده شدن در صورتی که دین خیلی خوبه خواهش میکنم مگه به جست و جو اعتقاد نداری برو راجع به دینمون تحقیق کن ببین به چی میرسی؟
خودمون باشه چون با کارهای زشتمون جوونا از دین زده شدن در صورتی که دین خیلی خوبه خواهش میکنم مگه به جست و جو اعتقاد نداری برو راجع به دینمون تحقیق کن ببین به چی میرسی؟

ممنون از نظرت.
خسته نشدی اینهمه نوشتی ؟راستشو بخوای فقط چند خط اول و آخرشو خوندم...
من ی جست و جو گرم...
به فرای دین و مذهب رسیدم فکر کنم شما باید جست و جو رو آغاز کنید.چشمانتونو باز کنید ذهن میانحال خودتونو دور بریزید ،زندگی زیباتر از این حرفاست...

علی نظری جمعه 13 دی 1392 ساعت 01:11 http://harim773.persinablog.ir

درود
سپاس از حضورتون
وب شما هم سرشار از مطالب زیبا و آموزندست
اما راجع به تبادل لینک معاف بفرمایید
در پناه یکتا شاد باشید

سحر پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 23:57 http://elahehm.persianblog.ir

خدا یکیست شاید منظورت اینه که اگر خدا یکیست چرا چند دین متفاوت داریم خوب چون در هر زمانی تفکر انسانها متفاوت بوده و راه هایی رو انتخاب میکردن که به ضررشون بوده و خدا براشون راهنما میفرستاده بعد خدا دیده اینا آدم بشو نیستن یک برنامه ریزی کامل فرستاده تا بهش عمل کنن یعنی یه جورایی لقمه رو جویده گذاشته داخل دهنمون

ممنون از نظرت دوست من.
خدا یکیست!
آیا خدا مانند ما فکر میکنه؟
آیا خدا همچون انسان از اشتباهات گذشته اش درس میگیره و به فکر کامل کردنش میفته؟
آیا کارهای خدا ناقصه؟
خیر ،اینا همه مخصوص انسان هاست.پس بدون دین هم زاده ذهن بیمار ما انسانهاست.
چون اگر کار خدا بود از همهان ابتدا نیازی به اینهمه دین نبود...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 22:38

سلام
من نفهمیدم شما با کل ادیان مشکل داری یا با مسیحیت و اسلام بعدم معلوم نیست بالاخره اصلا دین و قبول دارین یا نه یا اینکه دلتون میخواد به جای اینکه همین که به دنیا اومدیم مسلمون فرض شیم بذارن خودمون بریم دنبال دینمون... الآن فرض میکنم شما خدا رو قطعا قبول دارید خوب پس حرف خدا رو هم قبول دارید و مثلا شما خودتون در حال حاضر دنبال دینتون هستید فرض اینکه مسیحیت را انتخاب کردید خوب خدا اومده گفته خاتم پیامبران بر شما نازل میشود پس باید بری دنبال دین جدید تر تا این که بالاخره به اون چیزی که واقعا خدا ازت انتظار داره برسی اونوقت مسلما به اسلام شیعه رو میاری خوب میخوام بدونم واقعا دنبال همین هدف هستی؟ که دین درست پیدا کنی (حالا درست نظر من اسلام شیعه است )

خدای مسیح یا خدای محمد یا خدای ابراهیم یا خدای عیسی یا موسی یا ...من همین سردرگمی رو میخوام تا شمارو به تکاپو بکشونم،دنبالش برو پیداش می کنی. درضمن خواهشن دفعه بعد که نظر دادی حتما خودتو معرفی کن

الناز پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 22:14 http://noodix100.blogfa.com/

سلام شما هم لینک شدید

شیما پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 19:02 http://zahraasadi.persianblog.ir

سلام ی جایی ی چیزی رو خوندم که خیلی قبولش دارم اونم اینکه: آدما به هرچیزی فکر کنن همون میشه،در واقع این افکار آدمه که زندگیشو می سازه.اگه من امروز فکر کنم که میتونم کاری را انجام بدم بخاطر تلقین مثبت واثر مثبتر طرز فکرم همه تلاشمو برای انجام اونکار میکنم حالا شاید آخرش موفق به انجام کار هم نشم ولی با مثبت اندیشی انرژی انجام کار رو در خودم ایجاد کردم.اگه موفق بشم که هیچ ولی اگه موفق نشم حداقل ی تجربه برای دفعات بعدی دارم

ممنون از نظرت دوست من .توصیه میکنم مطالب قبلی وبلاگو هم بخونی

الناز پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 16:19 http://noodix100.blogfa.com/

سلام مطالب وبلاگت حرف نداره به منم سربزن اگه تبادل لینک می کنی منو به اسم

عاشقانه ها

و آدرس :

http://noodix100.blogfa.com/

لینک کن و خبر بده تا زود لینکت کنم منتظرم زودتر بیای

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.